کنترل و درمان کرونا با این ترکیب شگفت انگیز


کنترل و درمان کرونا با این ترکیب شگفت انگیز طبق دستور و گفته های حکیم خیر اندیش:

بسم الله الرحمن الرحیم

ببینید یکی از راه کار های ساده ایی که میتونه کمک اساسی به ما بکنه برای تقویت بدن  تقویت سیستم ایمنی افزایش سطح صفرا، مقابله با ویروس ها از جمله کرونا این شربت عسل آبلیمویه

چرا تاکید می کنیم روی این شربت به خاطر اینکه بدن تقویت می کنه و هم یک ویژگی دارد که میتونه کنترل و درمان کرونا در پی داشته باشه

چرا که کرونا یک سردی دارد سردی همراه با خشکی که این خشکی آنقدر زیاد است هستش  که برخی از کارشناس ها طب سنتی را دچار شبه می کنه که مبادا کرونا بیماری گرمی و ویروس گرم است.نه بله سرکه میتونیم بدیم ترشی دیگه میتونیم بدیم ولی چون لیمو سطح سردیش یک مقدار کمتر هستش و نفوذش بیشتره با مزاج های گوناگون سازگراتره هست لیمو ارجح نسبت به سرکه وگرنه سرکه انگبین داریم چرا نمی دیم به خاطر این شدت سردی سرکه. بنا بر این اینجا عسل آب لیمویی پیشنهاد می کنیم خب شربت عسل درست کردیدحالا یک پنجم لیمو توش میریزین و بعد یک مقداری نمک . نمک هم بخاطر اینکه قدرت نفوذ را افزایش بدیم و هم  یک حالت سودا زدایی عمقی هم دارد و باعث می شود سودا های بلغمی را به سرعت پاک می کنه.

کرونا یک سردی دارد سردی همراه با خشکی که این خشکی آنقدر زیاد است هستش  که برخی از کارشناس ها طب سنتی را دچار شبه می کنه که مبادا کرونا بیماری گرمی و ویروس گرم است.

علائم دیگری که میده به ما رو به این جمع بندی قطعی رسونده که سرده ولی خشکی شدیدی میده این خشکی در حدی است که اختلال گوارش میده، سردی بدن میده ، سردی انتها انقدر زیاد میشه که حتی ناخن میریزه ، اختلال بوییای میده اختلال شنوایی میده و درد مفرد فشار دهنده کشنده عظلانی میده .از این جهت ما بایستی گرمی ها رو با تری ممزوج بکنیم که ضمن این گرمی میده، انرژی میده رطوبتی هم به تن تزریق بکنه از این جهت میگیم عسل آب.

.عسل گرمی میده لاکن آب رطوبت .عسل آبی که با آب گرمی ممزوج شده باشد میتونه درمان مطلوبی باشه. حالا میخواهیم نفوذ بکنیم چون سودا ایجاد کرده ، سودای خشکی عمقی ایجاد کرده و این خشکی عمقی موجب اختلال بوییای و شنوایی میشه پس یک سود زدا باید مخلوطش بکنیم. این سودا زدا که عامل نفوذ باشد می شود لیمو.

سودا از سردی پدید آمده را به سرعت پاک میکنه حتی ذوب می کند. دیدید که نمک رو برف می پاشند و برف را ذوب میکند. عین همین روی یخ بپاشید همونجا سوراخ میکنه تا عمق آن. حتی روی سطح سودایی نمک بذاری همینطوری لاغر می کند.خیلی از بلور شدهای استخوانی را می شود با نمک پاک کرد.

برای همین در اینجا هم یکمی نمک مخلوط می کنیم. میشه یک شربت خیلی ساده مطلوب و مطبوع برای گرم سازی.

حالا وقتی که درگیری شدید است هر هشت ساعت یک لیوان ولی در شرایط عادی نوشیدنی همراه غذاست ما هستش، نوشیدنی صبح و  شب است یا روزی یک لیوان از ترکیب می نوشیم

این یک نوشیدنی مطلوب و مطبوع و یک راهکار ساده برای تقویت سیستم ایمنی بدن و در این شرایط برای مقابل با کرونا.

حکیم خیر اندیش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *