درمان با محصولات زنبور عسل!


اکثر زنبورداران، برداشت و فروش عسل بخشی از زنبورداری لاینفک آن ها است. علاوه بر عسل، زنبورها محصولات ارزشمند دیگری نیز ارائه می دهند. با این حال، آنها معمولا بدون استفاده باقی می مانند. این امر برای مثال در مورد گرده زنبور عسل، ژل رویال یا هوای کندو صدق می کند. استفاده از هوای کندو برای درمان تنفسی مزایای زیادی برای زنبورداران دارد.

آپی تراپی چیست؟

به روش ها و متدهای درمانی که از زنبور و محصولات آن استفاده می شود آپی تراپی گویند که شامل موارد زیر می باشد:

استفاده از هوای کندوی عسل برای درمان تنفسی – چگونه کار می کند؟

شما می توایند با خرید کندو و تجهیزات لازم جهت استفاده می توایند از آپی تراپی جهت درمان خود استفاده کنید و به روند درمان سرعت بیشتر ببخشید.

زنبورها دمای ثابتی در حدود 35 درجه سانتیگراد را در کندو تضمین می کنند. آنها از گرمای بدن، در میان چیزهای دیگر، برای خشک کردن سیستماتیک عسل معرفی شده استفاده می کنند. در این فرآیند، رطوبت تبخیر می شود و منجر به سطح رطوبت بالای 70 تا 75 درصد می شود. هوای گرم و مرطوب همچنین حاوی مواد فرار ارزشمندی از عسل، بره موم زنبور عسل و موم است. این هوای کندوی عسل را می توان به عنوان بخشی از زنبور درمانی استفاده کرد که در آن بیماران هوا را به صورت کنترل شده استنشاق می کنند. به عنوان یک درمان طبیعی جایگزین، هوادرمانی کندو زنبور عسل، از جمله موارد زیر، خود را ثابت کرده است:

  • COPD
  • تب یونجه (حساسیت به گرده)
  • آسم
  • برونشیت به عنوان یک درمان همراه
  • سیستم ایمنی ضعیف شده

در کشور های خارجی هنوز تحقیقات بر آپی تراپی ادامه دارد و به محض اطلاعات بیشتر در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *